PrestaShop návody
PrestaShop Multistore (více obchodů s jednou administrací) - IV. Vytvoření nového obchodu
- Zveřejněno: 21. červen 2016
- Zobrazeno: 2097
Nástroj pro vytvoření nového obchodu, který se nachází na stránce "Obchody Multistore", Vám umožní jednoduše a přesně definovat, jak bude vzhled Vašeho obchodu (tedy jeho šablona) vypadat a dá Vám možnost vybrat prvky, které chcete importovat z hlavního obchodu do nově vytvořeného.
Kliknutím na tlačítko "Přidat nový obchod" se otevře stránka, která přináší formulář se dvěma sekcemi. První z nich má 5 možností nastavení:
- Název obchodu - Název obchodu, který zákazníci uvidí na mnoha místech, jako je například název webu nebo název v e-mailových zprávách.
- Skupina obchodů - Prodejna může patřit pouze do jedné skupiny obchodů a ta musí být vždy zvolena. Nemůže existovat mimo skupinu obchodů - i když je to jediný obchod v této skupině.
Upozornění: nebudete moci změnit skupinu tohoto obchodu v případě, že obchod patří do skupiny s jednou z těchto aktivovanou možností: Sdílet zákazníky, Sdílet množství nebo Sdílet objednávky. - Hlavní kategorie - Vyberte si kořenovou kategorii obchodu.
- Přiřazené kategorie - Můžete si vybrat zvolit a subkategorie, které chcete zahrnout do Vašeho nového obchodu..
- Šablona - Můžete použít některé z dostupných šablon pro nový obchod. Ve skutečnosti můžete mít ten samý obchod k dispozici ve dvou zcela různých obchodech, s jinou tematiku, URL nebo dokonce i jiné ceny.
Druhá část, "Import dat z jiného obchodu", je místo, kde můžete definovat, která data hlavního obchodu se mají importovat do nového obchodu.
- Import dat - Pokud chcete importovat data z jiného obchodu přepněte na hodnotu "Ano".
- Zvolte zdrojový obchod - Pokud si přejete importovat data, musíte vybrat, ze kterého zdrojového obchodu chcete import provést.
- Výběr data pro import - Zde si můžete pomocí zaklikávacích checkboxů vybrat, jaká data chcete importovat ze zdrojového obchodu.
Při vytvoření produktu v novém obchodě, kdy tento výrobek již existuje v obchodě jiném, se PrestaShop bude snažit co nejlépe navrhnout data z existujícího produktu, takže nebudete muset vytvářet úplně všechno.
Po uložení obchodu, Váš nový obchod zatím ještě nemá přiřazenou URL. Je potřeba kliknout na tlačítko "Klikněte zde pro nastavení adresy URL tohoto obchodu" a adresu přiřadit.