check FirstData Unfortunately, an error occurred during the transactio

  • Erik Notek (Nutt)
  • Avatar uživatele Erik Notek (Nutt) Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
Více
07. úno 2019 18:51 #387 od Erik Notek (Nutt)
Zdravím,

mám jeden ehop v Americe, kde je použita platební brána FirstData. V procesu objednávky projde vše v pořádku a platba se po dokončení provede akorát na konci objednávkového proceu to vypíše chybovou hlášku:

Unfortunately, an error occurred during the transaction.

Please double-check your credit card details and try again. If you need further assistance, feel free to contact us anytime.

(Your Order's Reference: RTMXVLQND)


Implementovali jste již někdo tuto platební metodu a setkali jste se s podobným problémem.

Děkuji za jakoukoliv radu nebo nasměrování k vyřešení tohoto problému.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Kamil Jetko (Yetti)
  • Avatar uživatele Kamil Jetko (Yetti)
  • Offline
  • Začátečník
  • Začátečník
Více
07. úno 2019 19:02 #388 od Kamil Jetko (Yetti)
Odpověděl Kamil Jetko (Yetti) pro téma FirstData Unfortunately, an error occurred during the transactio
Podobný problém jsem již řešil a nastává to, když není dosttečné množství zásob (zboží skladem).

Jsou dva způsoby jak to můžete vyřešit.

1.) Nastavit u produktu více zásob (počet produktů skladem)
nebo
2.) Zakázat řízení skladu: Konfigurace > Produkty > Povolit řízení skladu (Enable stock management) a nastavit "Ne"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • CMS systémy (cmssystemy)
  • Avatar uživatele CMS systémy (cmssystemy)
  • Offline
  • Expert
  • Expert
  • Všechny redakční systémy na jednom místě
Více
07. úno 2019 19:17 #389 od CMS systémy (cmssystemy)
Odpověděl CMS systémy (cmssystemy) pro téma FirstData Unfortunately, an error occurred during the transactio
Dobrý den,

tento problém se dá řešit ještě jednodušším způsobem:

Stačí jít na Objednávky | Stavy objednávek

a zvolte editaci stavu objednávky ve kterém se vám tato chyba zobrazuje

U tohoto stavu zaškrtněte políčko "Považovat příslušnou objednávku za dokončenou." a uložit.

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Erik Notek (Nutt)
  • Avatar uživatele Erik Notek (Nutt) Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
Více
07. úno 2019 19:27 #390 od Erik Notek (Nutt)
Díky moc, varianta od cmssystemy s úpravou stavu objednávky funguje.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Přihlášení