Ahoj, úplně stejnou otázku jsem měla na toto téma a zeptala jsem se rovnou přes email na slovenské Heuréce. Odpověď od nich mi přišla v tomto znění:
Samozrejme tovar z českého obchodu môže byť zobrazovaný aj na slovenskej Heureke. Avšak nakoľko nie je možné preniesť jednotlivé údaje z českej Heureky, je potrebné sa nanovo zaregistrovať a vytvoriť si nový účet.
Čo sa týka požiadaviek na samotný Váš obchod:
-
Ceny Vašich produktov
musia byť uvedené v eurách, rovnako ako aj ceny posielané do xml súboru
- Musíte expedovať tovar po celej Slovenskej republike
- Čo sa týka lepšej dohľadateľnosti Vašich produktov slovenskými užívateľmi,
odporúčame zadávať názvy v slovenskom jazyku, nie je to však podmienkou pre schválenie
- Pre úspešné zaradenie produktov
odporúčame uvádzať kategórie v slovenskom jazyku, ideálne podľa nášho stromu:
www.heureka.sk/direct/xml-export/shops/heureka-sekce.xml
Takže asi tak.