check Odchozí email, SSL/TLS problem po update Vtiger 7.1.0 na 7.2.0

  • Danko Velovský (Duvel)
  • Avatar uživatele Danko Velovský (Duvel) Autor tématu
  • Offline
  • Pokročilý
  • Pokročilý
Více
06. led 2020 22:21 #453 od Danko Velovský (Duvel)
Odchozí email, SSL/TLS problem po update Vtiger 7.1.0 na 7.2.0 vytvořil uživatel Danko Velovský (Duvel)
Dobrý den a ahoj,

provedl jsem update CRM Vtiger 7.1.0. na 7.2.0. a přestala fungovat odchozí SMTP komunikace.

Po přeuložení stejné konfigurace jeko u původní verze 7.1.0 mi to vyhazuje hlášení:
Test Mail Status : Mail could not be sent to the admin user. Please check the admin emailid/Server settings
V mail.log vidím hlášku s problémem TLS:
Jan  6 14:14:14 vm18372 postfix/smtpd[15932]: connect from mail.mujemail.com[52b02:2b88:2:1::47c4:1]
Jan  6 14:14:14 vm18372 postfix/smtpd[15932]: SSL_accept error from mail.mujemail.com[52b02:2b88:2:1::47c4:1]: -1
Jan  6 14:14:14 vm18372 postfix/smtpd[15932]: warning: TLS library problem: error:14094418:SSL routines:ssl3_read_bytes:tlsv1 alert unknown ca:../ssl/record/rec_layer_s3.c:1536:SSL alert number 48:
Jan  6 14:14:14 vm18372 postfix/smtpd[15932]: lost connection after STARTTLS from mail.mujemail.com[52b02:2b88:2:1::47c4:1]
Jan  6 14:14:14 vm18372 postfix/smtpd[15932]: disconnect from mail.mujemail.com[52b02:2b88:2:1::47c4:1] ehlo=1 starttls=0/1 commands=1/2

Když jsem Vtiger obnovil ze zálohy zpět na 7.1.0, tak vše začalo fungovat.

Děkuji za rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Roman Onderka (Aplicator)
  • Avatar uživatele Roman Onderka (Aplicator)
  • Offline
  • Začátečník
  • Začátečník
Více
06. led 2020 22:28 #454 od Roman Onderka (Aplicator)
Odpověděl Roman Onderka (Aplicator) pro téma Odchozí email, SSL/TLS problem po update Vtiger 7.1.0 na 7.2.0
Ahoj,

bojoval jsem po update na Vtiger 7.2.0 s tímto problémem docela dlouho a nakonec jsem to vyřešil, tak, že jsem v souboru:

/modules/Emails/class.phpmailer.php

změnil:
public $SMTPAutoTLS = true;
na:
public $SMTPAutoTLS = false;

Testoval jsem snad všechno a toto mi nakonec pomohlo. Emaily už odcházejí a konfigurace SMTP hned po úpravě šla uložit a byl odeslán testovací email.

Snad to pomůže i tobě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Přihlášení